sobota, 21 września 2013

Decoupage

Tym razem będzie więcej zdjęć niż opisu. Decoupage - wiele możliwości, wiele pomysłów. Metalowe pudełka po cukierkach ciastkach. Zrobiłem eksperyment - decoupage na metalu, dlaczego nie?


Najpierw pudełka pomalowałam farbą do drewna i metalu firmy Bondex w niebieskim kolorze, na to lakier pękający, niestety dałam zbyt grubą warstwę, a do tego spieszyło mi się zobaczyć efekt, więc suszarką przyspieszyłam proces i spękania wyszły trochę duże.


Od koleżanki dostałam serwetkę z aniołkami, były dość duże, ale stwierdziłam, że ten motyw będzie super pasował do sporych pudełek. Wyszły takie świąteczne, zimowe....


Do kompletu drewniana bombonierka, wcześniej sosnowa, pociemniała, 
a teraz na nowo cieszy oko


I na koniec jeszcze zdjęcia mojego ulubionego motywu - słoneczniki.... na pudełku z proszkiem do prania. Tym razem plastik i farba... do ścian Bondex kolor magnolia. Nie sądziłam, że wytrzyma, ale po pół roku użytkowania, ciągle wygląda jak nowe


jeszcze tylko drewniana skrzyneczka po winie


w trakcie suszenia, po położeniu dwóch - trzech warstw lakieru zabezpieczającego




A że wpasowało się w temat, 
więc wrzuciłam do Justynki i Reni


7 komentarzy:

  1. Super fajne pudełeczka.
    A co do pytania - nie malowałam puszki, żeby uniknąć " procesów mokrych ". Pod spodem jest oklejona płótnem, do całości używałam wikolu, wychodzi taniej niż magik bo smarować trzeba dokładnie całą powierzchnię a nie tylko po krawędziach, wtedy jest ładnie równo :)
    Pozdrawiam i dzięki za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace!! Spękania rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu świetnie Ci wyszły te spękania. Oj chyba musze ostro potrenować . !!
    A motyw słonecznikowy mój ulubiony , jest świetny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace:) Zaszalałaś z tymi spękaniami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ile tego dobra:) ale przecież dobrego nigdy za wiele. Świetne prace, sama mam ochotę na więcej, tylko ten czas...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie