niedziela, 2 lutego 2014

Zatęskniłam za wiosną...

Chyba przez tę odwilż,
słońce i cudną pogodę za oknem
 przypomniała mi się wiosna...


W zeszłym roku rośliny cebulowe 
wyjątkowo pięknie zakwitły
 najpierw jak zawsze krokusy.


Jak już wspomniałam, jestem zbieraczem
uwielbiam wyprzedaże
i tyczy się to też roślin
pierwiosnek:


Jakoś nie mogę przejść obok nich obojętnie....
Cebule generalnie sadzę w dwóch miejscach
na klombie pod głogiem
tulipany botaniczne:






narcyzy:


tulipany pełne, strzępiaste itd...:


krokusy:


oraz przed domem


oczywiście w towarzystwie moich 
ukochanych żurawek i host


Niestety czasem kwiaty na obrazku różnią się
od tego, co zakwitło,
ale i tak pięknie zdobi ogród


tulipan botaniczny


tulipany pełne i "niebieskie"


szafirki i niezapominajki:


hiacynty:


a potem ogród zdobią babcine róże i lawenda



Moja Babcia miała w wiejskim ogródku te róże,
potem Mama posadziła je na działce, 
a jak ja zaczęłam urządzać ogród -
dostałam je również....



a to już sklepowy nabytek:
nie będę marudzić, że miały być białe....



i jeszcze jedno zdjęcie żurawek w pełnej krasie:



Cudnej wiosny życzę Wam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie