niedziela, 1 czerwca 2014

Drewniane skrzynki ciąg dalszy cyklu "Baba se wymyśliła"

Po udanym debiucie z drewnianą doniczką
zabrałam się ze skrzynki


Zasada wykonania była taka sama
jak w przypadku doniczki


http://uoliuoli.blogspot.com/2014/05/z-cyklu-baba-se-wymyslia-drewniana.html


Największą trudność sprawiło mi dopasowanie desek
musiałam przecież zrobić dwie prawie identyczne...


Tym razem bardziej zeszlifowałam ranty, 
by nie było widać nierówności
Oczywiście nie mogłam się oprzeć transferowi
i tym razem "stemple" są z motywem "końskim"


ale to jeszcze nie koniec,
bo wymyśliłam, 
że zbuduję do nich kratkę,
ale o tym następnym razem...



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, pozostało mi jeszcze kilka desek... więc to pewnie nie koniec.

      Usuń
  2. Fantastyczne i to sama wykonałaś same skrzynki! Szacun :) A transfery to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie