piątek, 24 stycznia 2014

Toaletka

Pierwszy mebel z Antik - Centrum, który tam zakupiłam. 
Który też jako pierwszy znalazł swoje miejsce


Mebelek był odczyszczony z poprzednich warstw poprzez piaskowanie, 
więc nie było szlifowania. 


Wszystkie elementy rzeźbione bez śladu czegokolwiek! Kto kiedykolwiek zdzierał stare powłoki może sobie wyobrazić moją radość! 


Praktycznie tylko malować. 


Drewno miało dość spore pory, 
ale po pokryciu ich pierwszą warstwą lakieru, 
zostało po nich tylko wspomnienie.... 


Podoba mi się styl shabby chic, 
ale chyba bardziej kolor naturalnego drewna. 
Oczywiście satynowy wodny lakier Fluggera


Już jako dziecko marzyłam o toaletce, 
takiej z ruchomym lustrem,
lekkiej, jak dla księżniczki
(chyba każda z nas zna to uczucie)


Lustro fazowane, co prawda nie kryształowe, 
ale nie bądźmy zachłanni....


A że sypialnia duża, meble i podłoga w kolorze dębu, 
więc idealnie wpasowała się w klimat


Podoba mi się zestawienie nowoczesnych mebli
i jednego starego akcentu,
który na pierwszy rzut oka kompletnie nie pasuje do stylu,
a nadaje wnętrzu charakteru



4 komentarze:

  1. Dlaczego tutaj nie ma komentarza żadnego??? No nie wiem, ale toaletka jest cudowna. Dobrze, że nie zdecydowałas się Olu na shabby chic :) Muszę poczytać o tym piaskowaniu więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sobotę wybieram się do Antikcentrum, czy piaskowanie zrobili w swojej pracowni?
    Właśnie wczoraj u nich znalazłam Twoje przemalowane meble, dobrze, że się odezwałaś.
    Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piaskują na miejscu - ale na to trzeba się z nimi umówić. Bardzo sympatyczni ludzie, na pewno coś podpowiedzą. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Olu u Ciebie:) skąd ja znam tę toaletkę;) Jak rozumiem zdobi Twoją sypialnię? Ehh, pozazdrościć:) Moja pojechała do klientki, dziś zawożę jej "łoże":) Ależ ma piękne mieszkanie! A z Antikcentrum kupiłam krzesła, czekam na dostawę:))) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie