piątek, 27 lutego 2015

Pomarańczowy luty....

Ano - nie lubię pomarańczowego...
Jest owszem - bardzo ciepły, bardzo energetyczny,
ale... jak zgłosiłam chęć do zabawy to po fakcie stwierdziłam, 
że nie mam ... co tu włożyć


praca się nie załapie,
bo nie ma 95% pomarańczy
ma za to odcienie herbacianych róż...


Tacka wygląda trochę jak tort z banerka, więc.....
dokończyłam tackę
i postanowiłam ją wrzucić żabie na pożarcie
Bardziej na zasadzie udziału w zabawie, 
bo jakoś tak żal mi było nie wziąć w niej udziału
Tacka jest infantylna do granic możliwości i strasznie kiczowata,
z premedytacją jeszcze dołożyłam złoty odcień róż


Tacek generalnie używam do segregacji prac,
łatwo można je odłożyć czy przenieść..
taki praktyczny drobiazg, tym bardziej, 
że można położyć jedną na drugiej...


A na kolor marca proponuję
 jak karto_flana  
kolor biały - to jeden z moich ulubionych..


58 komentarzy:

  1. Takie róże są piękne na twojej tacy. dla mnie bardzo ciekawa praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże obok słoneczników, to mój ulubiony motyw roślinny...

      Usuń
  2. Ale taca sie piekna z tymi rózami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś z nią jeszcze zrobię, ale to będzie impuls chwili :)))))))))))))

      Usuń
  3. rewelacyjnie się prezentuje ta taca, wcale nie jest kiczowata , uwielbiam takie cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze autor czepia się własnych prac.... coś w niej musi być, skoro ją zrobiłam.. ;)))))))))))

      Usuń
  4. Mi się ta taca bardzo podoba te różde są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to zasługa koloru? Nie typowy róż, ale ten herbaciany blask... :))))))))))))

      Usuń
  5. lubię zdobione tace, a motyw róż zawsze jest ładny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę kiwam głową i znów patrzę i dochodzę do wniosku,że mało coś tego pomarańczowego koloru,bo do 95% to tu jeszcze daleko ,ale że ogromnie mi się podoba ta tacka i wcale nie jest kiczowata ,myślę że ten jeden raz oko mogę przymknąć na te procentowe ilości.
    Jednak w marcu nie będzie zmiłuj się haha,także uprzedzam będę zwracać większą uwagę na obowiązujący kolor .
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym grzesznik w konfesjonale przyznałam się bez bicia, że nie ma 95%... tak trochę w duchu liczyłam na "Łaskawość Królowej"... i już w poście tłumaczyłam i przekonywałam.. Dziękuję...

      Usuń
  7. Jest śliczna wcale nie jest ja mówisz, jest bardzo elegancka i z klasą, uwielbiam róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże obok słoneczników to moje ulubione kwiaty...

      Usuń
  8. Śliczna, elegancka i pięknie wykonana taca! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowa :) Pięknie pasowałaby do mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna taca,bardzo lubię dekoracje w tym stylu. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od nastroju... dziękuję i pozdrawiam ;))))

      Usuń
  11. Olu, ale masz chody u Danusi :))) taca bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też jestem zdziwiona... zawsze taka surowa w zasadach, ale może trafiłam na lepszy dzień? Buziole

      Usuń
  12. I dobrze zrobiłaś, ze dałaś tacę Stefanowi na pożarcie, bo jest bardzo ładna, a do tego motywy z tej serwetki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam - zawsze można spróbować...

      Usuń
  13. Śliczna taca kocham po pierwszym spojrzeniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, motyw róż zawsze pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - róże i słoneczniki - cokolwiek się z nimi zrobi zawsze zdobią.. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Pomarańczowego kolorku nie widzę ale tacka super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę obiektywna bo moje ulubione kwiatki to róże

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękna tacę, śliczne są te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, romantyczna i nostalgiczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka ona kiczowata? Prosta i nieprzeładowana, a róże piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie szkoda że nie można było połączyć pomaranczu z czernią lub bielą, myślę że te kolory łagodzą całość, dlatego mnie podoba się bardzo nie zależnie od tego czy żabka polknie i strawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie szkoda że nie można było połączyć pomaranczu z czernią lub bielą, myślę że te kolory łagodzą całość, dlatego mnie podoba się bardzo nie zależnie od tego czy żabka polknie i strawi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabka strawiła, Królowa też, więc tym razem się udało (wiedziałam, że robię wbrew regulaminowi,) na szczęście to tylko zabawa!

      Usuń
  22. Mi osobiście bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna taca a różyczki są śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja to mówią.... "nie to ładne co ładne tylko co się komu podoba" ;-)
    a większości się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna taca, i super pomysł z tym układaniem ich warstwowo - może dobrze że żadnej nie mam bo potworzyłyby mi się istne wieże z tacami pełnymi zaczętych rzeczy...
    A serwetki z tymi różami przypadkiem mam i według mnie zaliczają się do pomarańczowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam kilka tacek, nie mam wież, ale niewiele brakuję....
      Dziękuję za wizytę i miłe słowa ;)))))))))))))))

      Usuń
  26. Świetna taca, a ten różany wzór jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie ta taca wygląda - motyw róż jest taki wdzięczny :) Dobrze, że można ją zobaczyć i żabka połknęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak... Żabka chyba też zachwyciła się różami...

      Usuń
  28. Cudowna ta Twoja różana taca! Róże przepiękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna tacka, a róże zawsze są eleganckie i na czasie, wcale nie kiczowate! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna tacuszka, w takim stylu, który bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie