wtorek, 1 października 2013

Biały sweter z Yarn Art Alaska

Jakoś tak mi wyszło, że zaczynam od końca - najpóźniej był zrobiony seledynowy sweter z tureckej Yarn Art Alaska, potem był biały, a na deser kremowy. 
Dziś robiony na okrągło biały sweter. 


Ściągacz cztery oczka lewe na cztery prawe, co czwarty rząd warkocz, potem same oczka prawe aż do wysokości pachy. 


Następnie robiłam rękawy - schemat ten sam, z tym że dodawałam oczka (zaznaczyłam środek rękawa i co któryś rząd dodawałam tam oczka, ale niestety nie pamiętam ile - robię z pamięci albo liczę oczka z poprzedniego swetra). Nałożyłam rękawy na pozostałą część robótki (należy równo policzyć oczka). 


Raglan z warkoczem 
(zamaskowałam w ten sposób gubione oczka i przy okazji łatwiej mi było równo je gubić)


Na koniec golf - ale na okrągło, 
by prawa strona miała ten sam wzór należy go robić po lewej stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie