środa, 28 stycznia 2015

Podusia z koniem i łańcuszki zabezpieczające do bransoletek modułowych

Podusia w częściach leżała już od jakiegoś czasu


Transfer robiłam tu
A teraz zdarzyła się okazja, by ją dokończyć
Sposób szycia opisany tu
Panna - Koniara miała urodziny, więc to najlepsza pamiątka
Wykonana w całości z recyklingu


Podusia ma wypełnienie z fizeliny


a tył ze starej powłoczki,


którą zresztą podzieliła się z Juniorem


Podusię zgłaszam do Ali


A na koniec jeszcze nowe koraliki modułowe ze srebra
 - taka potrzeba chwili - dla klientki





oczywiście do nabycia 

na www.uoli.pl

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładna podusia. Muszę w końcu spróbować zrobić transfer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nic trudnego, no może trochę niezbyt ładnie pachnie, ale co tam, efekt się liczy!

      Usuń
  2. Dla wielbicielki koni idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia jest świetna :) Podoba mi się ten motyw konia :) :) Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam znależć podobny na następną, ale nie pamiętam, skąd go mam... Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Podusia świetna, musze taką stworzyć bo moja wnusia koniara wielka :)
    P.s. zapraszam na wyzwanie recyklingowe u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podusia; jak to dobrze mieć pochomikowane jakieś "przydasie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w moim przypadku to już choroba - od koralików, poprzez farbki, tkaniny po wełnę, krzesła i inne meble do remontu a teraz jeszcze stara maszyna.... Jak mnie z domu nie wypiszą to będzie dobrze...

      Usuń
  6. Śliczna podusia dla koniary :) Mojej córce rozbłysły oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już super komplement! Dziękuję Córce... Pozdrawiam

      Usuń
  7. Do młodzieżowego pokoju jak znalazł dla wielbicielki koni bomba podusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że nie tylko moim dziewczynom się podoba...

      Usuń
  8. Miałam kiedyś dawno taką pościel jak tylna powłoczka:) Bardzo fajny i efektowny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubiłam tę pościel - niestety już się mi wysłużyła, a teraz jeszcze służy jako dodatek do innych prac...

      Usuń
  9. Rzeczywiście podusia wygląda jak nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał wykrochmalony nie tylko nie przyjmuje brudu, ale wygląda dużo lepiej!

      Usuń
  10. Ale fajny pomysł. Młodym tak trudno dogodzić ale to jest na prawdę OK. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie