poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ciepło domowego ogniska - kominek

Kominek kojarzy 
z ciepłem... 
zimą.... 
śniegiem za oknem... 


Marzyłam o tym zawsze, by usiąść przed kominkiem,
patrzeć w ogień i cieszyć się ciepłem bijącym od ognia, 
kiedy dookoła mróz i śnieg. 


Większego kominka wstawić się nie dało... 
Jak szukaliśmy kominka - wpadł mi w oko i zachwycił taki z podnoszoną szybą, duży, który idealnie wpasowywał się pomiędzy okna tarasowe. 


Powiedziałam - ten, albo żaden - 
a Wituś tak długo kombinował,
aż wykombinował - no i mam!


Pracy z obudową kominka było sporo
nie chciałam tradycyjnego wyglądu,
miał być nowoczesny, prosty w stylu





Pies od samego początku 
upodobał sobie miejsce przy kominku


Podnoszona szyba w kominku
ma jeszcze tę zaletę,
że zimą można upiec mięso na grillu....


Ciepła domowego ogniska życzę Wam....




1 komentarz:

  1. Kominek jest ozdobą każdego salonu i pewnie każdy się zastanawia jakie obudowy wybrać. Też zastanawiam się nad kominkiem, czy sa jakies ozdobne bo szukam do swojego salonu, jak na razie znalazłam potrzebne też wkłady kominkowe bo wiadomo musze byś dobrej jakości i wytrzymałe na wysoką temperaturę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie