poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ciepło domowego ogniska - kominek

Kominek kojarzy 
z ciepłem... 
zimą.... 
śniegiem za oknem... 


Marzyłam o tym zawsze, by usiąść przed kominkiem,
patrzeć w ogień i cieszyć się ciepłem bijącym od ognia, 
kiedy dookoła mróz i śnieg. 


Większego kominka wstawić się nie dało... 
Jak szukaliśmy kominka - wpadł mi w oko i zachwycił taki z podnoszoną szybą, duży, który idealnie wpasowywał się pomiędzy okna tarasowe. 


Powiedziałam - ten, albo żaden - 
a Wituś tak długo kombinował,
aż wykombinował - no i mam!


Pracy z obudową kominka było sporo
nie chciałam tradycyjnego wyglądu,
miał być nowoczesny, prosty w stylu





Pies od samego początku 
upodobał sobie miejsce przy kominku


Podnoszona szyba w kominku
ma jeszcze tę zaletę,
że zimą można upiec mięso na grillu....


Ciepła domowego ogniska życzę Wam....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie