piątek, 17 czerwca 2016

O zaletach ciemnego wosku Annie Sloan

Wosk dostałam jakiś rok temu, razem z farbami. 
Oczywiście jasny i ciemny. Jasny sprawdził się od razu, z ciemnym nie bardzo wiedziałam co zrobić - efekt przyciemniania kompletnie mi się nie podobał. Może robiłam błąd w nakładaniu, może... 


Natomiast świetnie sprawdza się na surowym drewnie. 


Ma piękny satynowy poblask, ciepły kolor,
 fajnie się go nakłada... 


o wiele bardziej podoba mi się wnętrze szafki z naturalnym ciemnym drewnem 
niż malowane w środku:


Co najważniejsze - pokrywa również takie "kwiatki":


czyli szpachel...


3 komentarze:

  1. Zamiast bejcy wosk! :) Fajna rada.
    Chyba już niedługo będziemy oglądać bieliźniarkę w pełnej krasie co? bo pracujesz przy niej jak szalona :)
    Pozdrowionka ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Należę do tych, którzy bardzo lubią stosować wosk ciemny. Ale nie próbowałam jeszcze na surowym drewnie! Super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrafisz zaciekawić :) Podoba mi się efekt takiego przyciemniania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie