wtorek, 1 kwietnia 2014

Tutorial jak uszyć poduszkę w stylu Annie Sloan

Kocham podusie, miękkie, różnokolorowe, różnej wielkości.
Nadają klimatu ciepła i przytulności.


Czytając o farbach Annie Sloan trafiłam na filmik, 
jak krok po kroku uszyć fajne dekoracyjne poduszki.
i nie byłabym sobą, gdybym tego nie wykorzystała po swojemu


No więc po kolei. Zaczęłam od przeglądania zasobów - znalazłam podkładki, które kiedyś kupiłam i prześcieradło z bardzo grubej bawełny, obejrzałam, poukładałam i stwierdziłam, że się nada. 
Poduszki mam 3, serwetki też, no więc do roboty! 




Ten moment był najbardziej bolesny
zawsze żal mi cięcia materiału
podkleiłam rozcięcie fizeliną, by się nie rozwarstwiało


Teraz kolej na prześcieradło, 
czyli druga strona podusi


Sprawdzenie, czy boki są równe


Przymiarka


no i do "Brzydala"
o maszynie pisałam już wcześniej, 
również o tym, dlaczego tak się nazywa...


i tu "zong" - nie podoba mi  się efekt...
Materiał jest zbyt cienki, brzydko się układa, 
ale od czego jest pomysłowość ludzka?


wcześniej z poduszki obcięłam brzeg 
- teraz postanowiłam go wykorzystać


Doszyłam go "zygzakiem",
ale efekt nadal mi się nie podobał


Aby zakryć zygzak przyszyłam bawełnianą koronkę


no już lepiej....


Teraz pozostaje połączyć obie części podusi


włożyć wkład



przygotować do zszycia



i gotowe!

jak znam siebie -
pozostałe dwie będą inne...


5 komentarzy:

  1. ...słodziusia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,teraz zostały jeszcze dwie do uszycia....

      Usuń
  2. Podusia świetna- ja doszyłabym z tyłu zamek kryty:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam i chyba już wiem, jak to zrobić....

      Usuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie