niedziela, 12 lipca 2015

Krosno mnie zachwyciło - schematy na bransoletkę

Kolejna bransoletka na krośnie


Powstała  z koralików
TOHO Treasure 12o-43D Opaque Cornflower
TOHO Treasure 12o-814 Opaque Pastel Mint Julep
TOHO Treasure 12o-901 Ceylon Rice Pudding 


Ilości nie podam - po prostu 
dostałam je w prezencie urodzinowym
(sama pewnie ich bym nie zamówiła)
Zakończenie w kolorze starego srebra
Tak małymi zabawkami to się jeszcze nie bawiłam,
ale powiem szczerze - zachwyciły mnie


Przymierzam się do 15... ale aż się boję...
Oczywiście człowiek uczy się na błędach
a więc za grubą żyłkę dałam 
i bransoletka jest nieco sztywna
No i obiecany schemat:


na dzisiejszą


i wcześniejszą (tu)



8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszła:-) Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, próbuję doścignąć mistrzynię.... (patrz ARTmada)

      Usuń
  2. Bardzo ładna;) Mnie też szybko wciągnęło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jest obłędny, super wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wzorek :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krosno to piękno dawnego czasu, szkoda że tak bardzo niedoceniane dzisiaj i zapominane ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie