niedziela, 18 października 2015

Akcja charytatywna na rzecz Westów

Już pisałam kiedyś o tym,
o Ludziach, 
którzy angażują się w pomoc skrzywdzonym zwierzakom.


Gdzieś kiedyś natknęłam się na nich na FB
a potem to śledziłam ich działania.
Najbardziej wstrząsnęła mną historia uwalniania psiaków z pseudohodowli (tu)
śledziłam ich poczynania i byłam pod coraz większym wrażeniem.
Teraz znowu mają pod opieką kolejne skrzywdzone psiaki
Postanowiłam więc wspomóc ich kilkoma gadżetami:
poszewki:



bransoletki



wisiorek


charms


W przyszłym tygodniu powinny pojawić się na ich stronie:
Zapraszam serdecznie!
i przypominam o zabawie



2 komentarze:

  1. Śliczne gadżety i bardzo dobra akcja, ja za to wspieram mopsiki, pozdrawiam serdecznie :) DecuPUG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy w rodzinie "bolończyka" z pseudohodowli... Piesek kochany, ale obarczony problemami zdrowotnymi przez chów wsobny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie