środa, 25 września 2013

Agat, hematyt i perły

Znów koralikowo. Tym razem ostatni z posiadanych przeze mnie agatów w kolorze szafiru, fasetowanych i matowionych. Ciekawie wyglądający kamień połączyłam z .... fasetowanym hematytem - bardzo oryginalnym kamieniem, w odcieniu oksydowanego srebra, błyszczącym, który świetnie skomponował się z agatem.


Oczywiście zakończenie z oksydowanego srebra - motyw filigranu - cienkich, połączonych ze sobą drucików. Wygodne zapięcie typu toogle. Zacisk zakryty kulką pokrytą powłoką gunmetal - kolorystycznie pasuje, a i wygląda porządniej.


Już miałam kończyć, kiedy wzrok padł na stalowe, duże perły.... a może połączyć je z hematytem? Pomyślałam, zrobiłam i spodobało mi się, zresztą oceńcie sami














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie