piątek, 27 września 2013

Gruby kardigan

Włóczka Fantazja Arelan 100% akryl cieplutki, gruby moher w kolorze ciemnym morskim. Najbardziej nie lubię zszywać swetrów, więc wszystko co się, da robię na okrągło. Tym razem zainspirowana Swetrami Doroty postanowiłam zrobić duży, gruby kardigan. Na razie nie mam koncepcji na guziki, więc jest wiązany krótkim paskiem


Zużyłam 9 motków po 50 g - włóczka bardzo wydajna, druty metalowe nr 8 KnitPro. Najbardziej nie lubi robić rękawów (a trzeba zrobić dwa takie same), więc zaczynam od nich. Czasem rozpoczynam robótkę od dołu swetra, a potem, kiedy już jestem pewna, ile wełny potrzebuję, robię rękawy. Wszystko nakładam na jeden drut na wysokości pachy i potem to już czysta przyjemność, szczególnie od czasu, kiedy na stronie Dropsa znalazłam schemat raglanu (filmik)


Najlepiej kardigan wygląda bez paska, luźno zwisający, z paskiem związanym z tyłu, taki luz artystyczny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie