środa, 13 listopada 2013

West Highland White Terrier

Z pamiętnika Juniora 
- wspomnienia z dzieciństwa

Urodziłem się 27 kwietnia 2009 roku 
Otworzyłem już oczka  
ciągle jeszcze jestem nieporadny 
moja rodzinka 
mój nowy dom.. i chyba się cieszę! 
słodkie ze mnie maleństwo
kopanie to moja pasja
zielono mi....
inne białe też istnieją....
Moja pierwsza zabawa
- niczym banda łysego - wszyscy na jednego ... 
a do tego wyglądałem nie jak west tylko jak zając, 
który ucieka psom myśliwskim tak długo, 
aż go osaczą! 
Jestem już dorosły...

Wisiorek
przedstawiający naszego uroczego pieska
West Highland White Terrier

Ponieważ nigdzie nie udało się zdobyć wisiorka, 
zrobiłam go sama
jedyny w Polsce
wyrób autorski ze srebra 925
do nabycia w sklepie

na stronie http://www.uoli.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie