czwartek, 26 lutego 2015

Pudło pudełko pudełeczko

Kocham pudełka, koszyczki, pojemniczki...
no tak mam


Wczoraj w Ikea oglądałam pudełka na buty
Stwierdziłam, że fajne... ale straciłabym majątek na nie
Popatrzyłam, westchnęłam i poszłam dalej
Po drodze był market budowlany
a tam duża kartka
tapety -30%
no i w koszyczku czarno - biały Londyn
a pamiętacie krzesło?


Taka trochę inna wersja,
w której mnie brakuje... czerwonej budki telefonicznej...
na ale nie można mieć wszystkiego


Przytaszczyłam z rolką tapety jeszcze litr wikolu i do dzieła
najpierw wprawka


a potem moje wymarzone pudełka do butów!
Będą wszystkie jednakowe i nie będą kosztowały majątku
no może trochę pracy






pierwsze gotowe!


7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Pudełko wygląda ślicznie no i satysfakcja gwarantowana.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkcja trwała do późnych godzin nocnych i mam jeszcze 5 pudełeczek.... Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pudełko świetne. Bardzo ciekawy ten nadruk. Fajnie można go wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko potem doszła refleksja - buty zawsze trzymałam w kartonikach i rozpoznawałam je po marce na opakowaniu - teraz jak zrobię jednakowe - muszę pomyśleć o jakiś oznaczeniach, by za długo nie szukać....

      Usuń
  3. Naprawdę świetny pomysł .Wydaje się tak prosty i totalnie niebanalny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba! Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Gratuluję pomysłowości! Świetny pomysły, a to krzesło BAJKA! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie