sobota, 6 grudnia 2014

Odcienie szarości, czyli cykliczne kolorki raz jeszcze

Przyznam szczerze, że mało mnie ostatnio było
Dopadła mnie jesienno-zimowa niemoc,
która prawie zakończyła się dłuższym pobytem w szpitalu
Na szczęście po 2 wizytach na pogotowiu
i krótkiej 4 - godzinnej "hospitalizacji" na izbie przyjęć
skończyłam we własnym łóżku 
Teraz na szczęście już jest lepiej,
ale po wczorajszej kontroli 
nie jest do końca dobrze
i niestety muszę się jeszcze oszczędzać
Jak tylko trochę lepiej się poczułam
zaczęło mnie "nosić"
a tu w łóżku leżeć trzeba...


W ramach "zajmijsięczymś"
dołączam do wyzwania Danutki:


wcześniej publikowałam prace z tego kompletu:


lariat, bransoletkę i etui na telefon:


teraz przyszedł czas na smycz do kluczy


Pewnie gdyby nie choroba, tak szybko bym się za nią nie wzięła - a nosiłam się z pomysłem już od jakiegoś czasu...


Tylko nie wiem, czy Danusia zaliczy mi 100 % srebrnego... albo odejmie X% na klucze.... :)
Kilka słów odnośnie upodobań do koloru srebrnego....
Czytelnicy bloga chyba je znają 
Kamień Księżycowy i srebro...
Jestem zodiakalnym rakiem i to mój żywioł!



100 komentarzy:

  1. Cudny komplecik zrobiłaś, Olu jestem pod ogromnym wrażeniem, szczególnie etui wymagało dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ze wszystkim - najtrudniej było zacząć - a że troch wprawy już mam - to potem była już sama przyjemność.

      Usuń
  2. Piękna "smycz" bardzo elegancka i w srebrze będzie pasowała do każdego koloru auta:)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna smycz. Taką bym na wierzchu nosiła a nie w kieszeni tak jak jak tą co mam teraz:-D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smycz traktuję bardzo przedmiotowo - służy generalnie do odnajdywania kluczyków w torebce..., która jest "bez dna" i trudno w niej cokolwiek znaleźć....

      Usuń
  4. Rewelacyjna "zawieszka" do kluczy. Takiego cudo nawet na szyi mozna nosić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu rewelacja do potęgi entej! Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, świetny jest cały komplet, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pomysł niesamowity, a wykonanie - rewelacja :) Piękny komplet, a smycz do kluczy - super :) Zabrakło mi tylko paru słów o upodobaniach do kolorku szaro - srebrnego, ale myślę, że to można uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miłości (bo to tak chyba można nazwać) do koloru srebrnego pisałam wielkokrotnie... ale już naprawiłam swoje niedopatrzenie...

      Usuń
  8. Olu smycz śliczna i strasznie musilaś się przy niej napracować. Robótka w sam raz do łóżka :-).
    Myslę, że Królowa zaliczy jak tylko uzupełnisz swój pst o Twoje upodobanie do koloru srebrnego :-))
    Pozdrawiam serdecznie i zyczę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam ... dziękuję za życzenia i odwiedzinki

      Usuń
  9. Ciekawy pomysł. No i dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oleńko cały komplecik jest cucny i pracochłonny ,a ta smysz jest po prostu świetna.
    Czy zaliczę ?Pewnie że tak tym bardziej że jeśli idzie o % to nie miało być ich równe 100.Kochana tylko napisz kilka słów o upodobaniach do szarości czy sreberek ,aby już było wszytko zrobione na tip top.
    Pozdróweczka i zdróweczka jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już uzupełniłam - umknęło mi.... ale chyba mi wybaczycie, dopiero wchodzę na obroty...

      Usuń
  11. Świetna ta smycz, zwłaszcza do noszenia na wierzchu :) Lariat, etui i bransoletka też bardzo mi się podobają, komplet na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, etui i smycz są praktyczne, a takie przedmioty bardzo lubię...

      Usuń
  12. Wow. Komplet jest przepiękny. Każda część z osobna i całość razem. To było mega dużo pracy. Podziwiam za cierpliwość, ale efekt..... SUPER. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie całości zajęło mi - oczywiście z przerwami - jakieś półtoraroku....

      Usuń
  13. piękna smycz ;) u mnie taką rolę pełni łańcuch, ale Twoja jest elegancka i funkcjonalna ;) bardzo mi się pomysł podoba ;) i cały komplecik ;)
    oszczędzaj się i jak najszybciej do zdrowia trzeba wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizm sam domaga się swoich praw - nie da się pewnych rzeczy przeskoczyć - zmusił mnie do odpoczynku i tyle! A za miłe słowa dziękuję...

      Usuń
  14. Przede wszystkim zdrowia życzę. A teraz do rzeczy - szarość uwielbiam, smycz jest piękna, ale to etui mnie powaliło na kolana. Aż zachciało mi się takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etui trzeba zrobić tzw. ukośnikiem - w przeciwnym razie będzie za sztywne. A naprawdę fajna to rzecz...Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  15. Olu, coś ta jesień nie sprzyja naszemu zdrowiu, więc życzę Ci byś jak najszybciej nabrała sił witalnych, a choróbska przegoniła na cztery wiatry.
    Smycz do kluczy, jak najbardziej, bardzo praktyczna, a jej wykonanie, takie precyzyjne może być tylko zaletą i nie ma co chować do przepastnej torby, ale nawet zawiesić na szyi, jako naszyjnik.
    Trzymaj się cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i życzenia - cieszę się, ze smycz się spodobała.. zaraz zdrowie mi się poprawiło!

      Usuń
  16. Ojej jaka piękna smycz :) Takie rzeczy lubię najbardziej: ładne a do tego praktyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł a wykonanie jeszcze bardziej super - naj super :D
    Dużo zdrowia życzę - a z wylegiwania się korzystaj - nigdy nie wiadomo kiedy będziesz miała kolejną okazję się wylegiwać (oczywiście nie w chorobie !!!! ) :D
    Pozdrawiam
    Krzysiek z Chainmaille.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli wstaję i zmuszam sie do normalności, ale ciągle jestem słaba....Dzięki za miłe słowa! :)

      Usuń
  18. Piękna smycz! Zdróweczka Olu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jakoś nie mogę się doleczyć... a tu Święta nadchodzą wielkimi krokami...

      Usuń
  19. Fantastyczna smycz! Z taką to na pewno nic się nie zgubi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klucze na smyczach (mieliśmy jednakowe) zawsze nam się myliły - teraz już nie będą...:)

      Usuń
  20. Przede wszystkim zdrowia. Cobyś więcej nie musiała przychodni, szpitali i innych placówek NFZ oglądać od wewnątrz.
    Piękny. Po prostu piękny. Noszenie takiej smyczy zachwyciłoby zapewne każdą kobietkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smycz sporadycznie będzie na szyi (przynajmniej w założeniu)... a nasze placówki lepiej faktycznie omijać z daleka... człowiek choruje na samą myśl..

      Usuń
  21. Bardzo elegancka smyczka. Cała reszta kompletu również piękna, szczególnie etui prezentuje się imponująco. Cudne są te szaro-srebrzyste koraliki :)
    Życzę zdrówka i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz pracuję nad czarnym etui - Święta się zbliżają a to fajny prezent

      Usuń
  22. Cudniasty jest ten komplecik:))) i jaki pracochłonny. Pomysłowe i fantastycznie wykonane prace - jestem pod wrażeniem tych srebrnych śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - mnie to odpręża, a przy okazji coś fajnego zrobię.... Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  23. Ja chce taką smycz :D Genialny komplecik. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... teraz głównie wykorzystuję smycz i etui, reszta leży w szufladzie...

      Usuń
  24. jak to mówią "nie ma tego złego..."
    szkoda tylko, że aż się pochorować musiałaś, żeby takie fajne cos powstało :-)
    komplet prezentuje się bosko, bo ja lubie sreberko.

    A ty kuruj się i szybko wracaj do formy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham sreberko... a mam za dużo pomysłów i za mało czasu... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  25. Podziwiam nie tylko to, że jest piękne ale i pracochłonne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pracy kosztowało, ale to czysta przyjemność jak się robi to, co się lubi.....

      Usuń
  26. Komplet jest śliczny i co najważniejsze bardzo praktyczny.
    Życzę Ci Olu dużo zdrowia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. już wróciłąm do żywych...Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  27. Bardzo ładne i praktyczne te Twoje sreberka oj musiałaś się o nadziewać tych koralików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przy naszyjniku - potem wykorzystałam "maszynkę" - http://uoliuoli.blogspot.com/2014/04/etui-na-telefon-komorkowy-i-recenzja.html

      Usuń
  28. Fantastyczna ta smycz. Naprawdę, aż sama bym takową chciała. No bo kluczyki rzecz oczywista, zawsze giną w czeluściach nawet małych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak... Dziękuję za wizytę i miłe słowa

      Usuń
  29. Niesamowity wyszedł ten komplet, a etui na telefon chętnie bym Ci podprowadziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy popołudnia dłubania i gotowe... a tak poważnie - zastanawiam się, czy nie wprowadzić ich do oferty sklepu www.uoli.pl tylko jak wycenić tyle godzin pracy?

      Usuń
    2. Rękodzieło ma to do siebie, że jak wycenisz uczciwie, szanując siebie i swoją pracę, to nikt Ci tego nie kupi, dlatego nie wszystko jest na sprzedaż, czasem masz większą satysfakcję robiąc prezent i dając go bliskiej osobie, która potrafi to docenić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Ooo kurczę :) Ale świetna Twa praca :)
    Już się zachwyciłam ledwo smycz ujrzałam,a gdy zobaczyłam resztę...wpadłam w zachwyt :)
    Przepiękną całość tworzą !!!
    Kochana,życzę szybkiego powrotu do zdrowia,formy i twórczości,bowiem cudeńka tworzysz,oj cudeńka :)
    Pozdrawiam ciepło :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś to zdrowie ciągle szwankuje... ale przy tak miłych słowach uśmiech powraca i zaraz jakoś człowiekowi lżej....

      Usuń
  31. Z musem wstawiam komentarzyk- gdyby nie kolorystyczne wyzwanie zaraz bym stąd poszla- błagam zmien kolor czcionki na czarny albo tło delikatniejsze, bo nie da sie w skupieniu przeczytac artykułu a komentarze to niestety musialam ominac:)
    komplecik jest fantastyczny, ale przepraszam, nie zajrze tu z ochotą, jak dla mnie za duzy chaos!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe chcę narażać czytalników na stres związany z czytaniem moich wypocin i odstraszać potencjalnych odwiedzających - może sugestia mnie trochę zabolała (albo jej forma), ale może to i racja, że im mniej tym bardziej elegancko....

      Usuń
  32. Świetny miałaś pomysł na elegancki komplecik. Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmm, dlaczego nie przyszło mi do głowy zrobić sobie smycz do kluczy??! super! Wygląda elegancko, chyba skradne pomysł.:-) trzymaj się i nie daj żadnym słabością trzymam kciuki za Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy- polecam patent - jak na razie jestem super zadowolona... i nie mam zamiaru niczemu się dać...

      Usuń
  34. fajna smycz...
    bardzo elegancka i kobieco wygląda...
    szkoda że w mojej torebce by się nie sprawdziła
    hehe taki bałagan ze żadna smycz się nie sprawdza- kluczy wcale nie wkładam do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny i bardzo oryginalny zestaw,dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo rany!! cóż za wytrwałość i precyzja
    Komplet rewelacja
    Zdrówka życzę i uśmiechu na każdy dzień ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to odstresowuje... a ze zdrówkiem to niestety bywa różnie - ciągle nie mogę "wejść na obroty".... Dziękuję za uznanie i zapraszam ponownie

      Usuń
  37. kurcze jestem pod wielkim wrazeniem ,pieknie wykonane i do tego praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym napisała - przede wszystkim praktyczne - Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  38. Ależ musiałaś się nad tą smyczą napracować, świetna jest, praktyczna, elegancka i kobieca, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka trochę mechaniczna zabawa... bardziej podziwiam Twoje cuda....

      Usuń
  39. Świetny komplet , pracochłonny , ale efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Komplet jest mega fajny, a takiej wypasionej smyczy nie ma z pewnością żaden klucz. Zazdroszczę szczególnie tego etui.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najżmudniej jest nawlekać koraliki, potem już sama przyjemność. Dziękuję! Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  41. Coś wspaniałego, uwielbiam takie komplety;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowity komplet - wystarczy mała czarna i pełna elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniała smycz, zawsze mam problem z kluczami:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - świetnie się prezentuje i naprawdę ułatwia znalezienie... Dziękuję! Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  44. Piękny komplet, a klucze na takiej smyczy to już na pewno się nie zgubią, chyba, że smycz zaginie z powodu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super smyczka:) , caly komplet świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny komplecik. Kompletnie nie wiem jak takie coś się robi, ale na pewno jest to mega pracochłonne.:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny i elegancki komplet, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie