niedziela, 13 marca 2016

Westowe serduszka z reliefem

Westowe serca:


To, że zakochana jestem w Westach od lat
- rzecz wiadoma
Miało być co prawda dziś pudełko, ale stwierdziłam, 
że na wyzwanie Reni dorzucę coś, 


co mi wczoraj wyszło tak przy okazji,
a bardzo mi się spodobało.


W przydasiach znalazłam konturówkę, której nigdy nie używałam do szkła, bo dawała fatalny efekt, grubą kreskę i... świetnie nadaje się do reliefów - ładnie się rozlewa, jest trochę "gumowa".
Jedyną jej wadą jest to, że czarna, ale na to znalazłam sposób - trochę farby i pozłota. 
Wszystko pokryte lakierem w sprayu i finito:





Serca są dwustronne:


Jednak tylko jedna strona zawiera reliefy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze
 Miłej niedzieli!

7 komentarzy:

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie