niedziela, 25 października 2015

Wyzwanie filc i tutek bucikowo - lalkowy

Nie lada wyzwanie...


Wczoraj robiąc zdjęcia
przypomniałam sobie o lalach z porcelany
Tak od niechcenia zaczęłam przeglądać je w necie 
i zobaczyłam butki...
W sumie nigdy ich nie robiłam
a Dziadek był szewcem..
może coś w genach pozostało?
A że pod ręką był filc ...
więc połączyłam przyjemne z pożytecznym!
Wykrój z netu:


Filc z przydasi
Lala z szafy i do dzieła
Kolejność działań:






Niestety misiałam zmodyfikować podeszwę:


okazało się również,
że moja panna ma dwie różne stopy



(nie tylko w wyglądzie, ale i w wielkości)




A butki zgłaszam na wyzwanie Szuflady 


4 komentarze:

  1. Piękne i słodkie buciki :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się Twoje butki podobają - ja zawsze mam problem, jak je uszyć. Filc jest jednak bardzo wdzięcznym materiałem.
    Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne i cieplutkie. Witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie