wtorek, 1 października 2013

Kremowa tunika - sweter z Yarn Art Alaska

Pierwszy ze swetrów z cyklu Yarn Art Alaska kremowa tunika - sweter robiony tym razem od rękawa w poprzek. 


Następnie Nabrałam oczka na dół swetra - ścieg ściągaczowy, przechodzący w warkocze - tak mi podpasowało, że dwa warkocze musiałam zrobić obok siebie - nie miałam za to problemu - gdzie przód a gdzie tył - podwójny warkocz był zawsze z przodu. 


Na końcu dorobiłam golf i wciągnęłam silikonową gumkę w pasie, by lepiej leżał. 


Do ozdoby - koraliki TOHO - 29BF Silver-Lined Frosted Gray, moje ulubione zapięcia, które pozwalają łączyć ze sobą nieskończoną ilość elementów, czyli aż ...3 - krótkie korale, długie i bransoletka.


1 komentarz:

  1. Bardzo fajny sweter - warkocze są takie zimowe;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie