czwartek, 7 sierpnia 2014

Lawenda

Uwielbiam ją za zapach i dekoracyjność


W tym roku dostałam od znajomej chyba z 50 samosiejek
Musiałam je co prawda sama powyrywać z podjazdu,
ale czynność była przyjemnością
Wiosną.....



Odbarowałam przy okazji rodzinę i znajomych
A samosiejki są dużo silniejsze niż inne rośliny,
przyjmują się bez problemów, 
a jeszce jakieś 10 maleńkich krzaczków mi zostało....



W końcu mam obsadzony lawendą dookoła klomb wokół róż 
i nie tylko....


Przyszedł czas na żniwa 
lawedna wyjątkowo bujnie w tym roku zakwitła


Powiązałam ją w bukieciki


a jak już się wysuszyła, obsypałam kwiatki z łodyżek
i włożyłam do woreczków, a woreczki do garderoby...


 Lawenda teraz w towarzystwie turków:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie