wtorek, 17 listopada 2015

Znalezione w necie i ...

zrobiłam się głodna...














8 komentarzy:

  1. ten ziemniaczek wygląda bardzo smacznie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć je się oczami - nie mogłam się oprzeć - takie proste, takie dekoracyjne potrawy... Niestety nie znam źródła zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  3. po obejrzeniu tych zdjęć też jestem głodna.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie, teraz to i ja się zrobiłam głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre z tych numerów znałam, niektóre to miłe zaskoczenie- że tak mozna :-) Wczoraj własnie na bazie pomysłu z sieci, produkowałam ciastka "misie" które w łapkach trzymają coś: orzeszek, owoc suszony. Fantastyczny pomysł. Starszy syn bardziej zachwycony niż ten młodszy, a to na był zestaw na imprezę przedszkolną tego drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smakowicie - a ja cały dzień w pracy.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Ziemniaki po szwedzku robiłam, są pyszne. Nie ma na zdjęciach, ale trzeba je kroić na łyżce aby nie przeciąć na wylot. Nóż się opiera na jej rantach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie