sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych Świąt i przepis na mazurka

Wszystkim odwiedzającym
spokojnych i rodzinnych Swiąt


Pierwszy raz w życiu piekłam mazurki
Jakoś nigdy wcześniej się nie składało.
W tym roku, jak padło hasło mazurki, najpierw pooglądałam w necie, porozmawiałam ze szwagierką i stwierdziłam, ze to nic innego jak kruche ciasto przedekorowane i przesłodzone....
Przepis oczywiście wykorzystałam własny, sprawdzony
Tu sposób wykonania kruchego ciasta z obrazkami
foremki jak najmniejsze, pieczenie krótsze (ok. 20 min na termoobiegu - aż się zabrązowi) i wena twórcza



Nie przepadam specjalnie za toffi, więc połączyłam masę krówkową z roztopioną kuweturą z ciemnej czekolady,
posmarowałam nią kruche ciasto
a potem to już co miałam pod ręką...
drugi mazurek to eksperyment:



na środku jest jajo z kajmaku i słonych orzeszków polane czekoladą (taki niby snikers) a dookoła masa czekoladowo - krówkowa z całym dobrodziejstwem inwentarza....



Oba wypieki zgłaszam na Wyzwanie Szuflady
Wielkanocne przysmaki a teraz....



6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję zażyczenia i Tobie również życzę Wesołego Alleluja w gronie najbliższych
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji świąt i nie tylko.
    Pozdrawiam. viola

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie Olu wszystkiego dobrego:)
    Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również życzę radosnego, wiosennego nastroju oraz serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół. Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe i okazałe wypieki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-). Wszystkiego dobrego po świętach :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie