niedziela, 21 stycznia 2018

Angielska porcelana transferowa, .... czyli fajans

Szukałam czegoś do codziennego użytku... 


Było to na początku mojej przygody z porcelaną. Nadal się uczę, wyrabiam sobie gust porcelanowy, ciągle odkrywam jej piękno i pochodzenie.






Dziś pokażę moje zbiory "angielskie"
Serwis kawowo-obiadowy na 6 osób, dzbanek, cukiernica, mlecznik, waza, miski i półmisek.. oczywiście w niebieskim kolorze. 




Wzór prawie identyczny na całości, a z ciekawości dobrałam też jeden talerz różowy i niebieski z innego modelu.
Całości dopełnia urocza serownica....




jedzonko wyśmienicie smakuje....



2 komentarze:

  1. Olu serownica jest genialna- szukam jej dość długo, ale u nas nie ma
    Zbiory masz zacne;)
    uwielbiam starocie, mają duszę i cieszą oko
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Porcelana angielska jest cudna :) Posiadam taką, tylko w kolorze brąz a na środku jest namalowany zamkiem i również pochodzi z Anglii. Używam na co dzień a dwa talerze mam poobijane i dlatego był zestaw za grosze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie