niedziela, 3 maja 2015

Kolejne krzesła

Tym razem eklektyki


Opisywałam je tu
Jak popatrzycie na daty, to tak trochę postały...


Nowe - stare meble wymusiły na mnie szybkie decyzje i nadrobienie zagległości meblowych
Po wymalowaniu salonu i wyniesieniu jednego z krzeseł, które niestety mimo pięknego wyglądu, było strasznie zniszczone i słabe - Szwagier je kiedyś połamał usiadłszy nań, ja posklejałam, ale drewno pozostawia wiele do życzenia, więc... stanęło w łazience (tu), obok szafki i służy jako "wieszak" na ręczniki i całkiem fajnie się sprawdza. Zabrakło więc jednego krzesła przy stole. Szybka decyzja - trzeba dokończyć krzesła


Na szczęście nie było drapania, tylko delikatne zeszlifowanie, farba do drewna i metalu Dekorala, trochę jasnego i ciemnego wosku i szybkie tapicerowanie.


 Z wyborem materiału nie było problemu - miał być wzorzysty i w miarę gruby - no i jest


Pierwsza przymiarka


Pozostało jeszcze zamaskowanie zszywek, ale to już jak kupię taśmę...


Krzesła zgłaszam do zabawy u Danusi


Kolor beżowy - mówią brudny biały, ale to mój ulubiony kolor, kolor, którego ponoć się nie widzi.... nazywam go kolorem ziemi, bo jest naturalny i ciepły

41 komentarzy:

  1. Niesamowite te krzesła - zazdroszczę :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i miły komentarz i zapraszam ponownie

      Usuń
  2. Jejku jakie cudniaste te krzesła,piękne obicie ,razem z ecru tworzą niesamowity duet.
    Można o takich pomarzyć i nie jedna gospodyni chciała by mieć u siebie coś takiego.
    Super,że nadal bawisz się z nami.
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne, taka metamorfoza warta była czasu jaki im poświęciłaś. Efekt niesamowity . Cudnie wyglądają a obicie w różyczki to jak wisienka na torciku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :) ja też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie je odpicowałaś! Aż trudno uwierzyć, że to te same krzesła, co kiedyś pokazywałaś. Różana tapicerka jest idealna, lepiej wybrać nie mogłaś. Jestem pod ogromnym wrażeniem:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero elegancja. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne antyczne mebelki. Tapicerka dobrana perfekcyjnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne krzesełka, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/05/majowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne krzesła połączenie ecrue z wzorzystą tkaniną jest po prostu super pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie odnowione krzesła, obicia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te krzesła, niesamowita metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Są po prostu niesamowicie piękne. Różyczki też uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w szoku ni pełna podziwu, że takie cudeńka można sobie samemu zrobić, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i oryginalne! Prawdziwe cacuszka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, na początku myślałam że to takie malutkie mebelki ;-);-D piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, na początku myślałam że to takie malutkie mebelki ;-);-D piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne krzesełka, wielkie brawa za pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne krzesła, tapicerka pasuje do nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krzesła mają bardzo bogatą formę, piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Są śliczne ... gratuluje . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem super wyszły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne krzesła! Podziwiam:) Moje stoją w garażu drugi rok i czekają aż się odważę... Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne te krzesła. Aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW, przepiękne te krzesła, sama bym takie chciała ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne, po prostu brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olu krzesła wyszły rewelacyjnie i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te krzesła są fantastyczne - świetnie, że postanowiłaś dać im nowe życie. Teraz wyglądają imponująco! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na renowację krzeseł:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki fajny "łowicz"!
    i jak pięknie sie prezentują w nowoczesnym wnętrzu... o dziwo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany! :) Jakie są cudne! :) Krzesła wyszły Ci przepiękne! Jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem - a że mam słabość do różyczek w takich zestawach, napatrzeć się nie mogę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tego to chyba jeszcze nie było ! Bardzo lubię Twoje przeróbki mebli - masz w oku to coś, co potrafi wydobyć z nich to ,co najpiekniejsze, a tam gdzieś schowane. Naprawdę, świetne krzesła.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądają :) Niesamowita metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepięknie je odnowiłas, podarowałaś im drugie życie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne, uwielbiam takie mebelki w połączeniu z typowymi sprzętami naszych czasów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo eleganckie krzesła ;) Teraz bardzo modne są krzesła z poliwęglanu przezroczyste, które o dziwo bardzo mi się podobają, ale nie jestem pewna czy są wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie