sobota, 7 czerwca 2014

Stoliczek, który został podnóżkiem w stylu shabby chic

Zakupiony na aukcji


razem z niciarką


http://uoliuoli.blogspot.com/2014/03/niciak-po-metamorfozie.html
Przygotowany został w tym samym czasie co fotel


http://uoliuoli.blogspot.com/2014/04/fotel-w-stylu-ludwikowskim-w-wersji.html
Niestety utknęłam w trakcie tapicerowania
Ale po kolei
wyglądał dość mizernie,


(zdjęcie zmodyfikowane przeze mnie autorstwa sprzedawcy)
ale wtedy "chorowałam na Ludwiczki"
więc wszystko co było w tym stylu mnie kręciło


Rozpoczęłam od usuwania kafli
niestety nie nadawały się do mojej wizji


Potem było mozolne oczyszczanie,
szczególnie nogi wymagały dużo pracy,
ponieważ lakier trzeba było usuwać ręcznie
szlifierka nadaje się do płaskich powierzchni...


Po malowaniu dwoma kolorami Dekorala
przyszedł czas na tapicerkę


Stwierdziłam, że "siedzenie" wzmocnię pasami
potem przygotowałam wzór na wycięcie poduszki


najpierw forma z papieru


potem przycięcie gąbki
otulina 


wybór materiału (no jako podnóżek to do Ludwiczka....)


i zong.... tu utknęłam


bo mi się nie podoba.....

5 komentarzy:

  1. Olu proponuję przypiąć ozdobnymi pinezkami/ gwoździami tapicerskimi po bokach
    Będzie mniejsza różnica na kantach:) a reszta jest super i wzór i materiał bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podnóżej chyba musi swoje odstać, zanim się do niego ponownie zabiorę... tak to już ze mną jest, albo coś wychodzi od razu... albo misi poczekać, na razie się zniechęciłam....

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu czy ten podnóżek ma pasować do fotela czy może być zupełnie z innej bajki? bo jeżeli zostajemy przy tej tkaninie to ja bym ją ułożyła w ten sposób żeby ten zielony pas szedł przez środek tak jak na fotelu:)

      Usuń
    2. Kasiu jesteś niesamowita - ale tak już jest z tworzeniem - czasem trzeba opowiedzieć inną bajkę - zmieniłam materiał i zaczyna wyglądać fajnie.... ale o tym później

      Usuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie