poniedziałek, 13 października 2014

Wyzwanie październikowej Gościnnej Projektantki


Napiszę kilka słów o sobie - projektowaniem i wykonywaniem biżuterii zajmuję się od jakiś 10 lat.
Zawsze lubiłam błyskotki i z pasji zrobiłam trochę sposób na życie.
Od biżuterii z naturalnych kamieni,
poprzez sznury koralikowo - szydełkowe
(nie tylko z koralików, ale i z naturalnych kamieni)
ostatnio zajęłam się techniką chainmaille i wire wrapping, prostym lutowaniem srebra.
Bardzo mnie to wciągnęło, ale niestety nie mogę poświęcić temu tyle czasu, ile bym chciała
Taki ze mnie człowiek orkiestra -
robię na drutach, na szydełku, jakieś tam podstawy frywolitki, szyję na maszynie,
odnawiam meble, tapiceruję, kocham ogród.... czasem nawet coś fajnego upiekę (ale tego specjalnie nie lubię)
Wszystko to można zobaczyć na blogu http://uoliuoli.blogspot.com/
ciekawsze, moim zdaniem, posty są tematycznie przedstawione po lewej stronie pod moim profilem

Wpisując komentarz pod postem nie spodziewałam się wylosowania.
Trochę mnie to zaskoczyło, potem wpadłam w panikę, a teraz usiadłam i zaczęłam myśleć.
Pewnie wiele z Was ma gotowe pomysły na wyzwania, a ja.... ja.... nie lubię jesieni.
Jesień zawsze kojarzyła mi się z deszczem, coraz krótszymi dniami, brakiem słońca,
końcem wakacji i szkołą - do której chodzę całe życie ;).
Właśnie Słońce... może wyzwanie będzie:

"Więcej słońca jesienią".


6 komentarzy:

  1. Wspaniały temat wyzwania. Na szczęście na razie mamy piękne słoneczne i ciepłe dni - żyć się chce.
    Zawsze jesienią staram się zrobić coś w żółtym, wiosennym lub letnim kolorze.
    Teraz chyba nie zdążę nic przygotować - wyjeżdżam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie weźmiesz udziału w zabawie, mnie pozostaje życzyć Ci miłego wyjazdu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Świetny temat! Chętnie wzięłabym udział :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo chętenie, ale jestem projektantką Szuflady. Wiem, jak ciężko jest wymyślić temat wyzwania. Twój jest świetny!

      Usuń
    2. No to wszystko wyjaśnia... Dzięki za uznanie....

      Usuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie