poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Sierpień - brzoskwiniowa biżuteria

Tak sobie siedzę i myślę
Brzoskwiniowy sierpień...
Brzoskwiniowy...


I wtedy mój wzrok pada na 
jadeity przywiezione w czwartek z targów biżuterii


Nie ma co.... brzoskwiniowy i pomarańczowy


A już myślałam, 
że w tym miesiącu nie wezmę udziału w zabawie u Danutki


a jednak...
z garści kamyczków wyszedł mi 
taki całkiem zgrabny zestawik bransoletek:


W sumie mam jeszcze żółtą,
ale już nie przesadzajmy...
Załapałam się w ostatniej chwili,
chociaż kto wie...
Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. Cudeńko Olu - jaki ten świat mały - dopiero co zapoznałyśmy się na FB - a tu się okazuję że dłużej się znamy - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle ślicznych brzoskwiniowych bransoletek w tym miesiącu już sama nie wiem która ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bransoletki Olu;) Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bransoletki wszystkie razem prezentują się na prawdę ekstra pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe słowa, bransoletki są urokliwe, do tego bardzo tanie - pojawią się w ofercie sklepu na www.uoli.pl. POzdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu wspaniałe ,delikatne i bardzo brzoskwiniowe bransoletki.
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. są śliczne, jednak naturalne kamienie to jest to:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie