środa, 14 stycznia 2015

Niebieskości naturalnego akwamarynu

Temat chodził mi po głowie od momentu odebrania przesyłki


Zakochałam się w tej marce w zeszłym roku
z bardzo prostego powodu - 
rzadko kiedy sukienka leży na mnie idealnie pod każdym względem, a tutaj znalazłam model,
do którego nie mam o co się przyczepić.
Tym razem przyjechał płaszczyk, co prawda wolałabym inny kolor - ale nie zawsze można mieć wszystko...


Marka jest prawdopodobnie polska, więc to już duży plus, ciuchy fantastycznie odszyte, materiały dobrej jakości, a co najważniejsze - szyją w rozmiarach od 34 do ..
Szkoda, że nie udało mi się uchwycić przeszyć płaszcza -
zainteresowanych zapraszam na stronę


Mają fajne posezonowe przeceny...


No i nie byłabym sobą, gdybym nie napisała o biżuterii
Pasujący kolorystycznie akwamaryn



Kolczyki 
zgłaszam do zabawy




do nabycia w sklepie:


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Generalnie biegam w sportowych ciuchach, ale wypada mieć w garderobie coś na szczególne okazje... Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie