czwartek, 2 lipca 2015

Warsztaty Terapii Zajęciowej

Zdjęcia zrobiłam jakiś czas temu
Jakoś tak nie składało się, by o tym napisać...
Agnieszkę poznałam podczas wizyty w WTZ
Swietna, twórcza uśmiechnięta dziewczyna
z ogromnym talentem


Prowadzi pracownię witrażu,
sama oprócz witrażu maluje na szkle




Tutaj prace, które powstają pod jej kierunkiem:









Mam nadzieję, że Wam również się spodobało.
Ja byłam pod ogromnym wrażeniem.
Uczestnikami warsztatów są osoby z niepełnosprawnością intelektualną, które realizują się podczas zajęć i niesamowicie cieszą się z każdego miłego słowa, szczególnie ze słów:
Bardzo mi się podoba.....

1 komentarz:

  1. Jestem pod wrażeniem a wszystkie prace są niesamowite:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie