czwartek, 25 lutego 2016

Trendy w biżuterii

Ze sprzedażą biżuterii mam do czynienia od 10 lat. Czasem mam wrażenie, że sama już nie wiem, co jest ładne... czasem mówię, że już nic mi się nie podoba, opatrzyło mi się... Czasem coś zobaczę i mam nadzieję, że będzie to hit, a tak naprawdę musi swoje odleżeć w magazynie... Jak zaczynałam pewien Pan - Producent, na moje wątpliwości, powiedział - Pani Olu, to się nie psuje i znajdzie się klient, prędzej czy później, który kupi... Wolałabym prędzej, ale... kontakty z klientami nauczyły mnie pokory i trochę ostudziły moją gorącą głowę i chęci na wszystko ok razu, na pewne rzeczy trzeba poczekać... po latach muszę mu przyznać rację. Taka sytuacja miała miejsce ostatnio - sprzedał się komplet (zresztą bardzo oryginalny), który leżał dobre kilka lat... 
Co jest na topie? Wszystko i nic -  stąd też tak ogromny asortyment pojedynczych przedmiotów, wzorów i kolorów, po to, by trafić w gusta klientów. 
Ostatnio obserwuję powrót do wzorów starej polskiej szkoły jubilerskiej ORNO i WARMET. Biżuteria zachwyca kamieniami oprawionymi w ciężkie, 
bardzo mocno oksydowane srebro, w prostej formie. 
Dziś pokażę pierwszy 
(moim zdaniem najładniejszy z nich):






Jest już na stanie sklepu



6 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Taki trochę... nieoczywisty, popyt na tego typu rzeczy jest kompletnie nieprzewidywalny. Ale życzę mu, żeby stał się hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda każdy towar ma swojego klienta :) u mnie też czasem coś leży rok, ale przychodzi taki dzień, że się sprzedaje i klientka jest zachwycona ;) nie ma reguły, trendy są zmienne, ludzie są różni :) najważniejsze to być cierpliwym i robić swoje :) a komplet piękny, bardzo unikatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola mam nadzieję, że się nie obrazisz ale jak tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcie to z reniferem mi się skojarzyło ;) chyba przez to ułożenie...tam uszy tu nos...
    Swoją drogą komplet dla kogoś odważnego i oryginalnego moim zdaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu jak dla mnie kolczyki są przy ciężkie, ale wisior jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, a jak takie cuś powstaje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie