środa, 30 grudnia 2015

Podziękowania

Na początku chciałam wyjaśnić ciszę na blogu.
Ostatni okres był dla mnie dość pracowity,
a jak już się skończył, to dopadła mnie niechęć do robienia czegokolwiek...
Na szczęście już minęło!
Na początku chciałabym podziękować Madzi za niespodziankę,
sprawiła mi niesmowitą radość.


Kolejne podziękowania kieruję do Marzeny,
która obdarowała mnie uroczą drewnianą bransoletką..


Dziękuję serdecznie!
na koniec pochwalę się, czego się nauczyłam:


Jeszcze daleko mi do ideału,
ale opanowałam kolejną sztukę -
papierową wiklinę..
Pozdrawiam Wszystkich,
którzy jeszcze do mnie zaglądają
i życzę wszystkiego naj...
Ola

9 komentarzy:

  1. cudowna papierowa choineczka i piękne prezenciki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych prezentów i karteczki oraz opanowania papierowej wikliny. Choineczka wyszła cudnie.)
    Szczęśliwego Nowego Roku Oleńko.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, a choineczka wyszła Ci cudnie :) Do siego 2016!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;-) Natchnienia, spokoju i radości ;-) A choinka sliczna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Choineczka prezentuje się perfekcyjnie:) Szczęśliwego Nowego Roku:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, dziękuję za przemiłe życzenia. Tobie także życzę szczęścia , pomyślności i uśmiechu w każdej chwili nowego roku.
    Pozdrawiam ciepło. Choinka świetnie wyszła, szcun, ja nie umię pleść, oczywiście pleść z rurek papierowych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie