sobota, 28 lipca 2018

Dziecięca tablica - nudzę się?

Dziecięciu z takich zabawek się wyrosło... 


(z kilku innych też), więc stoją i się kurzą... 
a że czasem najdzie mnie szukanie samej sobie roboty
 (jakbym mało jej miała?), 
testowanie nowych technik czy farb... 
Nabyłam drogą kupna przy okazji zakupów decoupage farbę tablicową -
 tyle się o niej słyszy, że... postanowiłam spróbować. 


Oczywiście na takie eksperymenty najlepsza jest... tablica? 
Farba jak farba - czarna i tyle, 
szału nie ma, za to jest odświeżona tablica.







Literki i zegar wydrukowałam na drukarce laserowej, wskazówki i żółte koraliki prysnęłam srebrnym sprayem, reszta to farby akrylowe... ale chyba trochę przetrę jeszcze ramki - 
takie trochę za nowe są...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenne uwagi i odwiedziny, zapraszam ponownie